Zamknij

[Listy do redakcji] Przygoda z paczką i długie kolejki na poczcie

Nadesłane 16:34, 19.08.2025 Aktualizacja: 16:35, 19.08.2025
Skomentuj fot. czytelnika fot. czytelnika

Bielsko-Biała, 19 sierpnia 2025 r. – Mieszkaniec Bielska-Białej zwrócił uwagę na poważne trudności związane z realizacją usług doręczeń przesyłek przez lokalny Urząd Pocztowy przy ul. 1 Maja. Jak informuje, mimo opłacenia pełnej usługi doręczenia przesyłki listowej-paczkowej do miejsca zamieszkania, przesyłka nie została mu dostarczona, co skutkowało koniecznością osobistego odbioru na poczcie.

Z relacji wynika, że klient otrzymał powiadomienie SMS o przesyłce w godzinach dopołudniowych i niezwłocznie skontaktował się z kurierem. Ten poinformował, że doręczenia odbywają się wyłącznie do godziny 13:00, co wyklucza możliwość odbioru przesyłki przez osoby pracujące w standardowych godzinach.

Ostatecznie nadawca został zmuszony do odbioru osobistego w urzędzie pocztowym, co – jak podkreśla – wiązało się z dodatkowymi kosztami, czasem dojazdu i oczekiwaniem w kolejce. Jak zauważył, w urzędzie czynne są tylko trzy stanowiska, obsługujące wszystkich petentów, a wcześniejsze pobranie biletu z automatu bywa problematyczne dla osób starszych. Dodatkowe trudności pojawiły się również przy samym odbiorze – brak zlecenia od kuriera wymagał weryfikacji danych w systemie, co opóźniło wydanie przesyłki.

„Każdego ranka przed otwarciem urzędu ustawiają się długie kolejki w upale lub deszczu. Wielu starszych ludzi nie radzi sobie z automatycznym systemem pobierania biletów, co dodatkowo wydłuża czas oczekiwania. To nie są warunki godne nowoczesnej instytucji” – podkreśla czytelnik.

Dodatkowo, informacja SMS o możliwości odbioru przesyłki została wysłana dopiero po upływie ponad dwóch godzin od jej faktycznego odebrania. Czytelnik wskazuje również na codzienne niedogodności związane z infrastrukturą placówki i brakiem standardów komunikacyjnych.

„Oczekiwania klientów co do jakości usług Poczty Polskiej pozostają wysokie, zwłaszcza w kontekście zapowiadanych przez operatora standardów europejskich. Niestety, codzienna praktyka bywa z nimi sprzeczna” – dodaje autor listu.

(Nadesłane )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu bielskirynek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%