Zamknij

Wychowawca

Nr oferty: StPr/25/1396Dodane przez: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Józefa Lompy 9/2, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
: Praca opiekuńczo-wychowawcza w placówce opiekuńczo-wychowawczej - całodobowej. Zapewnienie opieki wychowankom, pomoc w nauce i innych czynnościach życia codziennego. Organizacja czasu wolnego i zajęć sportowych. Kontakt z opiekunami prawnymi, szkołami, organizacjami zajmującymi się wsparciem i pomocą rodzinie. Umowa o pracę na czas określony na okres 1 roku z możliwością pracy stałej. Ruch ciągły od pon. do ndz. w godz.: 6.00-6.00 wg grafiku
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Lompy 9/2, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Karolina Banet
Numer telefonu: 33 811 73 43
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Praca opiekuńczo-wychowawcza w placówce opiekuńczo-wychowawczej - całodobowej. Zapewnienie opieki wychowankom, pomoc w nauce i innych czynnościach życia codziennego. Organizacja czasu wolnego i zajęć sportowych. Kontakt z opiekunami prawnymi, szkołami, organizacjami zajmującymi się wsparciem i pomocą rodzinie. Umowa o pracę na czas określony na okres 1 roku z możliwością pracy stałej. Ruch ciągły od pon. do ndz. w godz.: 6.00-6.00 wg grafiku
StPr/25/1396
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Praca opiekuńczo-wychowawcza w placówce opiekuńczo-wychowawczej - całodobowej. Zapewnienie opieki wychowankom, pomoc w nauce i innych czynnościach życia codziennego. Organizacja czasu wolnego i zajęć sportowych. Kontakt z opiekunami prawnymi, szkołami, organizacjami zajmującymi się wsparciem i pomocą rodzinie. Umowa o pracę na czas określony na okres 1 roku z możliwością pracy stałej. Ruch ciągły od pn. do nd. w godz.: 6.00-6.00 wg grafiku
StPr/25/1397
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Odśnieżanie chodników w czasie opadów śniegu. Praca w ramach umowy zlecenia we wczesnych godzinach porannych w razie potrzeby. Praca w Bielsku-Białej w obrębie ul. Wapiennej.
StPr/25/1395
data rozpoczęcia pracy od 25.11.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

-obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu, -wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu, -wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia), -prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami, -rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców, -uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy, -prowadzenie korespondencji z mieszkańcami. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, system jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
StPr/25/1394
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 6 300 PLN

-obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu, -wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu, -wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia), -prowadzenie nadzoru nad powierzonymi obiektami, -rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców, -uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy, -prowadzenie korespondencji z mieszkańcami. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, system jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
StPr/25/1393
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 7 700 PLN

Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych na programie ENOVA. Oczekujemy praktyki 3 lata w zawodzie samodzielnego/głównego księgowego. Możliwość ustalenia ruchomych godzin pracy 8h w przedziale czasowym między 06:00 a 18:00. Oferujemy stabilną pracę, wynagrodzenie 6.500,00 zł brutto plus premia uznaniowa, z możliwością dalszych podwyżek. Oferujemy ubezpieczenie grupowe i medyczne. Stawiamy na rozwój i naukę. Inwestujemy w szkolenia podnoszące wiedzę i kwalifikacje. Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
StPr/25/1004
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Szycie lekkiej damskiej. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 6.00-14.00 od pon. do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1392
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Konkurs na stanowisko urzędnicze w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym. Zakres zadań: -modelowanie umów i zleceń w oparciu o wzorce, jak i kreowanie warunków umów i zleceń odpowiednio do bieżących potrzeb jednostki i wymaganych warunków realizacji, - koordynowanie procesu zawierania umów i udzielania zleceń, - monitorowanie przebiegu realizacji umów i zleceń, ocena ryzyka oraz podejmowanie i prowadzenie adekwatnych działań oraz prowadzenie korespondencji w celu zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań i należytego zabezpieczenia interesów zamawiającego w zakresie operacyjnym, formalnym i finansowym, - aktywny udział w realizacji czynności w procedurach udzielania zamówień, w tym w pracach komisji przetargowych zamówień publicznych realizowanych w trybach przewidzianych ustawą prawo zamówień publicznych, jak i w wewnętrznych procedurach, udział w negocjacjach z kontrahentami, - odpowiednia współpraca wykonawcami i dostawcami usług w zakresie realizacji powierzonych zadań, - odpowiedna współpraca ze specjalistami z rożnych dziedzin i branż, w tym. z zakresu zamówień publicznych, księgowości, bhp i p.poź., budownictwa, radcą prawnym itp., - w zakresie realizacji powierzonych zadań, - udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji zadań w obszarach: administracji, zakupów dostaw i usług, eksploatacji i bieżącego funkcjonowania infrastruktury technicznej obiektów, zarządzania nieruchomościami, inwestycji i remontów, zarządzania projektami itp. realizowanych w jednostce i na rzecz jednostek podległych. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30-15.30 wdług harmonogramu od PN do PT. Umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu na czas określony 6 miesięcy.
StPr/25/1391
data rozpoczęcia pracy od 25.01.2026
wynagrodzenie od od 2 500 PLN

Konkurs na stanowisko urzędnicze w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym. Zakres zadań: koordynowanie i nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych i remontowych, w szczególności.: - przygotowywanie programów dla zadań inwestycyjnych i zadań remontowych, - opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz remontowych dla jednostek okręgu bielskiego, udział w tworzeniu planów i wniosków finansowych, - przygotowanie i kontrola budżetu oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych zadań inwestycyjnych i remontowych, - realizowanie czynności w zakresie oceny i przydatności nieruchomości na potrzeby prokuratur okręgu bielskiego, - koordynowanie procesów pozyskania wymaganych rozwiązań projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz ocena kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych (tj. przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej) zgodnie z obowiązującymi przepisami, - sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie z zawartymi umowami/ udzielonymi zleceniami, w tym w szczególności wykonywanie: monitorowania i kontroli prac wykonawców pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym, koordynowanie komunikacji uczestników procesów budowlanych, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji, - udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w tym w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - prowadzenie korespondencji, dokumentacji oraz sprawozdawczości związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów), koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań związanych z utrzymaniem budynków i ich systemów w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi, umowami, w szczególności: - sporządzanie okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego odpowiednio do posiadanych kwalifikacji, - udział w zlecaniu i nadzorowaniu wykonywania przeglądów budowlanych, przeglądów gwarancyjnych, serwisowych budynków i ich instalacji technicznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, - udział w bieżącym administrowaniu nieruchomościami będącymi w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego oraz prowadzenie Książki Obiektów Budowlanych, - prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów). Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30-15.30 wdług harmonogramu od PN do PT. Umowa o pracę w wymiarze 0,75 etatu na czas określony 6 miesięcy.
StPr/25/1390
data rozpoczęcia pracy od 25.01.2026
wynagrodzenie od od 3 750 PLN

Nabór na wolne stanowisko. Utrzymanie czystości budynku sądu. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 13.30-17.30 od PN do PT. Umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu na czas określony 6 miesięcy.
StPr/25/1389
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 3 000 PLN