Zamknij

Specjalista ds. inwestycji i remontów - 0,75 etatu - nabór

Nr oferty: StPr/25/1390Dodane przez: PROKURATURA OKRĘGOWA w Bielsku-Białej

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
: Konkurs na stanowisko urzędnicze w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym. Zakres zadań: koordynowanie i nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych i remontowych, w szczególności.: - przygotowywanie programów dla zadań inwestycyjnych i zadań remontowych, - opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz remontowych dla jednostek okręgu bielskiego, udział w tworzeniu planów i wniosków finansowych, - przygotowanie i kontrola budżetu oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych zadań inwestycyjnych i remontowych, - realizowanie czynności w zakresie oceny i przydatności nieruchomości na potrzeby prokuratur okręgu bielskiego, - koordynowanie procesów pozyskania wymaganych rozwiązań projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz ocena kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych (tj. przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej) zgodnie z obowiązującymi przepisami, - sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie z zawartymi umowami/ udzielonymi zleceniami, w tym w szczególności wykonywanie: monitorowania i kontroli prac wykonawców pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym, koordynowanie komunikacji uczestników procesów budowlanych, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji, - udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w tym w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - prowadzenie korespondencji, dokumentacji oraz sprawozdawczości związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów), koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań związanych z utrzymaniem budynków i ich systemów w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi, umowami, w szczególności: - sporządzanie okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego odpowiednio do posiadanych kwalifikacji, - udział w zlecaniu i nadzorowaniu wykonywania przeglądów budowlanych, przeglądów gwarancyjnych, serwisowych budynków i ich instalacji technicznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, - udział w bieżącym administrowaniu nieruchomościami będącymi w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego oraz prowadzenie Książki Obiektów Budowlanych, - prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów). Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30-15.30 wdług harmonogramu od PN do PT. Umowa o pracę w wymiarze 0,75 etatu na czas określony 6 miesięcy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 25.01.2026
: od 3 750 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: PROKURATURA OKRĘGOWA w Bielsku-Białej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Arkadiusz Jóźwiak
Numer telefonu: 33 475 81 01
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: - własnoręcznie podpisany list motywacyjny (ze wskazaniem sygnatury konkursu podanej w ogłoszeniu o konkursie), - wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzo
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych na programie ENOVA. Oczekujemy praktyki 3 lata w zawodzie samodzielnego/głównego księgowego. Możliwość ustalenia ruchomych godzin pracy 8h w przedziale czasowym między 06:00 a 18:00. Oferujemy stabilną pracę, wynagrodzenie 6.500,00 zł brutto plus premia uznaniowa, z możliwością dalszych podwyżek. Oferujemy ubezpieczenie grupowe i medyczne. Stawiamy na rozwój i naukę. Inwestujemy w szkolenia podnoszące wiedzę i kwalifikacje. Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
StPr/25/1004
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Szycie lekkiej damskiej. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 6.00-14.00 od pon. do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1392
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Konkurs na stanowisko urzędnicze w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym. Zakres zadań: -modelowanie umów i zleceń w oparciu o wzorce, jak i kreowanie warunków umów i zleceń odpowiednio do bieżących potrzeb jednostki i wymaganych warunków realizacji, - koordynowanie procesu zawierania umów i udzielania zleceń, - monitorowanie przebiegu realizacji umów i zleceń, ocena ryzyka oraz podejmowanie i prowadzenie adekwatnych działań oraz prowadzenie korespondencji w celu zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań i należytego zabezpieczenia interesów zamawiającego w zakresie operacyjnym, formalnym i finansowym, - aktywny udział w realizacji czynności w procedurach udzielania zamówień, w tym w pracach komisji przetargowych zamówień publicznych realizowanych w trybach przewidzianych ustawą prawo zamówień publicznych, jak i w wewnętrznych procedurach, udział w negocjacjach z kontrahentami, - odpowiednia współpraca wykonawcami i dostawcami usług w zakresie realizacji powierzonych zadań, - odpowiedna współpraca ze specjalistami z rożnych dziedzin i branż, w tym. z zakresu zamówień publicznych, księgowości, bhp i p.poź., budownictwa, radcą prawnym itp., - w zakresie realizacji powierzonych zadań, - udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji zadań w obszarach: administracji, zakupów dostaw i usług, eksploatacji i bieżącego funkcjonowania infrastruktury technicznej obiektów, zarządzania nieruchomościami, inwestycji i remontów, zarządzania projektami itp. realizowanych w jednostce i na rzecz jednostek podległych. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30-15.30 wdług harmonogramu od PN do PT. Umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu na czas określony 6 miesięcy.
StPr/25/1391
data rozpoczęcia pracy od 25.01.2026
wynagrodzenie od od 2 500 PLN

Konkurs na stanowisko urzędnicze w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym. Zakres zadań: koordynowanie i nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych i remontowych, w szczególności.: - przygotowywanie programów dla zadań inwestycyjnych i zadań remontowych, - opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz remontowych dla jednostek okręgu bielskiego, udział w tworzeniu planów i wniosków finansowych, - przygotowanie i kontrola budżetu oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych zadań inwestycyjnych i remontowych, - realizowanie czynności w zakresie oceny i przydatności nieruchomości na potrzeby prokuratur okręgu bielskiego, - koordynowanie procesów pozyskania wymaganych rozwiązań projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz ocena kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych (tj. przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej) zgodnie z obowiązującymi przepisami, - sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie z zawartymi umowami/ udzielonymi zleceniami, w tym w szczególności wykonywanie: monitorowania i kontroli prac wykonawców pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym, koordynowanie komunikacji uczestników procesów budowlanych, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji, - udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w tym w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - prowadzenie korespondencji, dokumentacji oraz sprawozdawczości związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów), koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań związanych z utrzymaniem budynków i ich systemów w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi, umowami, w szczególności: - sporządzanie okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego odpowiednio do posiadanych kwalifikacji, - udział w zlecaniu i nadzorowaniu wykonywania przeglądów budowlanych, przeglądów gwarancyjnych, serwisowych budynków i ich instalacji technicznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, - udział w bieżącym administrowaniu nieruchomościami będącymi w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego oraz prowadzenie Książki Obiektów Budowlanych, - prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów). Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30-15.30 wdług harmonogramu od PN do PT. Umowa o pracę w wymiarze 0,75 etatu na czas określony 6 miesięcy.
StPr/25/1390
data rozpoczęcia pracy od 25.01.2026
wynagrodzenie od od 3 750 PLN

Nabór na wolne stanowisko. Utrzymanie czystości budynku sądu. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 13.30-17.30 od PN do PT. Umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu na czas określony 6 miesięcy.
StPr/25/1389
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 3 000 PLN

Transport towaru z hurtowni na budowę, rozładunek, uczestnictwo w pracach budowlanych. Praca na terenie Bielska-Białej. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.00-15.00 od pon. do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1388
data rozpoczęcia pracy od 24.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Utrzymanie czystości miejsca pracy - szpitala, higiena oraz dezynfekcja urządzeń medycznych oraz pomieszczeń w obszarze sal chorych i bloków operacyjnych, segregowanie i zbieranie bielizny oraz transportowanie jej do miejsca przeznaczenia, utylizacja odpadów medycznych. Praca w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej. Praca od pon. do ndz. godziny do uzgodnienia. Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia.
StPr/25/1383
data rozpoczęcia pracy od 21.11.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Praca jako pomocnik budowlany, pomocnik kominiarza, tynkowanie, murowanie kominów, renowacja kominów, czyszczenie kominów, budowa kominów, uszczelnianie kominów. Praca na wysokościach. Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00. Umowa o pracę na czas określony 1 rok.
StPr/25/1382
data rozpoczęcia pracy od 20.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Opis stanowiska pracy : - udział w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli akademickich w tym obsługa techniczna oprogramowania i symulatorów medycznych - nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów i modeli - zgłaszanie przełożonym i przygotowywanie projektu zgłoszenia dla stwierdzonych usterek - dostarczanie niezbędnego do zajęć sprzętu oraz porządkowanie sal po zakończonych zajęciach dydaktycznych - sprawdzanie kompletności zestawów ćwiczeniowych przed i po zajęciach dydaktycznych, podstawowe zabiegi konserwacyjne i czyszczenie sprzętu - kontrolowanie stanu magazynowego w zakresie sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć dydaktycznych i dbanie o jego porządek - sporządzanie zamówień sprzętu i bieżąca współpraca z innymi jednostkami w tym zakresie. Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Centrum Symulacji Medycznej w Bielsku-Białej, ul. I Dywizji Pancernej 45, 43-382 Bielsko-Biała. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/2511
data rozpoczęcia pracy od 20.11.2025
wynagrodzenie od od 6 318 PLN

Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych na programie ENOVA. Umowa o pracę na okres roku z możliwością przedłużenia. Możliwość ustalenia ruchomych godzin pracy 8h w przedziale czasowym między 06:00, a 18:00 od pn. do pt.
StPr/25/1379
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN