Kogo można zgłosić?
Do konkursu można zgłosić każdą pełnoletnią osobę z niepełnosprawnością, która wyróżnia się aktywną postawą życiową. Może to być ktoś, kto działa bezinteresownie na rzecz innych, angażuje się w inicjatywy społeczne lub wyróżnia się wyjątkowym radzeniem sobie z codziennymi wyzwaniami. Zgłoszeni kandydaci powinni być mieszkańcami Bielska-Białej lub osobami z innych gmin, które aktywnie uczestniczą w życiu społecznym lub zawodowym miasta.
Jak podkreśla organizator, celem konkursu jest promowanie pozytywnych postaw i pokazanie, że niepełnosprawność nie stanowi przeszkody w osiąganiu sukcesów. „Sukces nie zna barier” to sposób na docenienie osób, które swoją postawą inspirują innych do działania.
Jak zgłosić kandydata?
Kandydatów mogą zgłaszać zarówno osoby fizyczne, jak i prawne, a także jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w regulaminie konkursu, dołączyć zdjęcie kandydata i przesłać całość na adres Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej – Wydział Polityki Społecznej, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała. Można również dostarczyć zgłoszenie osobiście do kancelarii Urzędu Miejskiego z dopiskiem „Sukces nie zna barier 2024”. Zgłoszenia będą przyjmowane do 12 listopada.
Uroczysta gala i ogłoszenie wyników
Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, zorganizowanej w grudniu z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych. Wydarzenie to będzie okazją do uhonorowania laureatów oraz zwrócenia uwagi na istotną rolę, jaką osoby z niepełnosprawnościami odgrywają w lokalnej społeczności.
Więcej informacji
Szczegółowe informacje na temat konkursu można uzyskać w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, II piętro, pokój 225, lub pod numerem telefonu: 33 49 71 492.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz