Zamknij

Inspektor ds. administracyjno - gospodarczych - nabór na wolne stanowisko urzędn

Nr oferty: StPr/25/1366Dodane przez: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
: 1. Wypełnianie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie budynku MZD, pomieszczeń Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania m.in. - zlecanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, - prowadzenie spraw dotyczących ochrony obiektów, sprzątania obiektów oraz gospodarowania odpadami, - prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji, - zlecanie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych, - zlecanie serwisowania instalacji i urządzeń elektrycznych. 2. Nadzór nad przeglądami wszystkich urządzeń sekretariatu oraz BOI m.in. centralki telefonicznej, kserokopiarek włącznie z podjęciem stosownych kroków w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ich pracy. 3. Nadzór nad monitoringiem wewnętrznym MZD. 4. Nadzór nad prowadzeniem floty paliwowej dla pojazdów MZD. 5. Nadzór i opieka nad pojazdami służbowymi MZD. 6. Nadzór nad telefonami służbowymi. 7. Nadzór nad kartami i kluczami dostępu do pomieszczeń i pojazdów. 8. Dokonywanie zakupu materiałów biurowych dla potrzeb MZD. 9. Wykonywanie niewielkich napraw i remontów w budynku MZD. 10. Prowadzenie ewidencji wyposażenia MZD niewchodzącego w skład środków trwałych. 11. Nadzór nad ewidencjonowaniem środków trwałych. 12. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych pracownikom MZD. 13. Kierowanie samochodami służbowymi w celu realizacji przydzielonych zadań. 14. Przygotowanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w zakresie merytorycznie realizowanych zadań. 15. Zaopatrzenie i ewidencja wydanej odzieży ochronnej i innych należnych materiałów. Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30. Pełna treść ogłoszenia na stronie : https://bip.mzd.bielsko.pl/m,20,ogloszenia-o-naborze.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śl
Osoba do kontaktu: Dorota Klimunt
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu, - list motywacyjny, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Bieżąca obsługa klientów i kontrahentów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, telefoniczna obsługa klienta, realizacja założonych celów sprzedażowych i jakościowych, kompletowanie dokumentacji, kształtowanie poprawnego wizerunku firmy, raportowanie wyników pracy do przełożonego, przygotowywanie umów, bieżąca współpraca z poszczególnymi działami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z procedurami, obsługa e-maila, inne prace biurowe. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 08.00-16.00 od pon. do pt. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1365
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Naprawa pojazdów dostawczych i ciężarowych. Praca w systemie jednozmianowym w godz.: 8.00-16.00 od pon. do sob. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
StPr/25/1364
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 7 000 do 8 000 PLN

Przewóz towarów na terenie Unii Europejskiej. Wyjazd w poniedziałek, powrót w piątek. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
StPr/25/1363
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 9 000 do 11 000 PLN

Zakres obowiązków – Opiekun osoby starszej: - Pomoc w codziennej pielęgnacji i higienie osobistej (m.in. mycie, kąpiel, zmiana pampersów). - Karmienie oraz podawanie posiłków zgodnie z zaleceniami dietetycznymi i lekarskimi. - Organizacja i utrzymanie czystości stanowiska pracy oraz otoczenia podopiecznego. - Towarzyszenie osobie starszej, prowadzenie rozmów, zapewnienie wsparcia emocjonalnego i poczucia bezpieczeństwa. - Prowadzenie zajęć aktywizujących dostosowanych do stanu zdrowia podopiecznego. - Pomoc w codziennych czynnościach. Umowa o pracę na okres 10 miesięcy, system dwuzmianowy w godz.: 7.00-17.00 od pn. do pt. wg grafiku. Oferta skierowana w szczególności do osób: z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, długotrwale bezrobotnych, posiadających status uchodźcy, wychodzących z pieczy zastępczej.
StPr/25/1367
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Wypełnianie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie budynku MZD, pomieszczeń Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania m.in. - zlecanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, - prowadzenie spraw dotyczących ochrony obiektów, sprzątania obiektów oraz gospodarowania odpadami, - prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji, - zlecanie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych, - zlecanie serwisowania instalacji i urządzeń elektrycznych. 2. Nadzór nad przeglądami wszystkich urządzeń sekretariatu oraz BOI m.in. centralki telefonicznej, kserokopiarek włącznie z podjęciem stosownych kroków w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ich pracy. 3. Nadzór nad monitoringiem wewnętrznym MZD. 4. Nadzór nad prowadzeniem floty paliwowej dla pojazdów MZD. 5. Nadzór i opieka nad pojazdami służbowymi MZD. 6. Nadzór nad telefonami służbowymi. 7. Nadzór nad kartami i kluczami dostępu do pomieszczeń i pojazdów. 8. Dokonywanie zakupu materiałów biurowych dla potrzeb MZD. 9. Wykonywanie niewielkich napraw i remontów w budynku MZD. 10. Prowadzenie ewidencji wyposażenia MZD niewchodzącego w skład środków trwałych. 11. Nadzór nad ewidencjonowaniem środków trwałych. 12. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych pracownikom MZD. 13. Kierowanie samochodami służbowymi w celu realizacji przydzielonych zadań. 14. Przygotowanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w zakresie merytorycznie realizowanych zadań. 15. Zaopatrzenie i ewidencja wydanej odzieży ochronnej i innych należnych materiałów. Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30. Pełna treść ogłoszenia na stronie : https://bip.mzd.bielsko.pl/m,20,ogloszenia-o-naborze.html
StPr/25/1366
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Opis stanowiska pracy : - prowadzenie i bieżąca obsługa administracyjna katedr i zakładów funkcjonujących w ramach Filii (Katedra Chorób Wieku Rozwojowego, Katedra Chorób Wewnętrznych, Katedra Specjalności Zabiegowych), tj.: przygotowywanie list obecności, kart ocen, protokołów egzaminacyjnych; kontrola aktualności sylabusów i innych materiałów informacyjnych dla studentów; wsparcie w obsłudze i nadzór nad platformami e-learningowymi (publikowanie komunikatów dla studentów) - wsparcie w obsłudze sekretariatu Filii - przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej oraz jej archiwizacja - dbanie o prawidłowy przepływ informacji gromadzenie i aktualizacja dorobku naukowego pracowników, przygotowywanie zestawień godzin dydaktycznych/pensum; obsługa delegacji, urlopów, rozliczeń; prowadzenie zapotrzebowań i drobnych zakupów/serwisu materiałów biurowych - współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie powierzonych obowiązków - wykonywanie zleconych prac administracyjno-biurowych - obsługa telefonów oraz udzielanie informacji studentom (również w języku angielskim) - rejestracja oraz wstępna merytoryczna selekcja korespondencji wychodzącej i przychodzącej - prowadzenie kalendarza spotkań Kierowników Katedr - przygotowywanie pism, analiz i korespondencji dla przełożonych - wykonywanie czynności wymagających bezpośredniego kontaktu ze szpitalami - koordynacja stanu ewidencji środków trwałych Zakładu - współdziałanie z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie usprawniania działań administracyjnych - udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Filia w Bielsku-Białej, ul. I Dywizji Pancernej 45, 43-382 Bielsko-Biała Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/2473
data rozpoczęcia pracy od 12.11.2025
wynagrodzenie od od 5 513 PLN

Pakowanie i kompletowanie zamówień internetowych; przygotowywanie folii i tektury do pakowania; współpraca z działem handlowym i reklamacyjnym; dbanie o porządek w magazynie. Praca w ramach umowy zlecenie na okres do 20.12.2025 r. w pn, wt., śr. w godzinach 8.00-16.00 (wymiar godzin do ustalenia).
StPr/25/1355
data rozpoczęcia pracy od 10.11.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Administrowanie systemów informatycznych, administrowanie stronami uczelni, wprowadzanie danych do systemu CMS, zewnętrzny nadzór nad serwerem pocztowym oraz stronami www uczelni. Praca od pon. do pt. oraz co 2 tygodznie sob.-ndz. godz. do ustalenia. Pracae w ramach umowy zlecenia.
StPr/25/1356
data rozpoczęcia pracy od 06.11.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Opis stanowiska pracy : - bieżące wsparcie informatyczne personelu dydaktycznego i administracyjnego Uniwersytetu na terenie Fili - usuwanie usterek sprzętowych w zakresie hardware i software - instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych z naciskiem na MS Windows i MacOS, oprogramowania towarzyszącego w środowisku Active Directory - wykonywanie podstawowych zadań w zakresie realizacji podłączeń sieciowych - obsługa systemu egzaminacyjnego przygotowanie, wydawanie oraz bieżąca opieka nad tabletami i routerami wykorzystywanymi podczas procesu dydaktycznego. Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Filia w Bielsku-Białej, ul. 1 Dywizji Pancernej 45. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
StPr/25/2437
data rozpoczęcia pracy od 06.11.2025
wynagrodzenie od od 7 300 PLN

Zakres ogólnych obowiązków: 1) koordynowanie procesów Wydziału związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków UE na projekty inwestycyjne i miękkie, 2) planowanie, organizowanie i kierowanie pracą Wydziału (w zakresie określonym przez Naczelnika Wydziału), zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań Wydziału wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, w tym uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta oraz wprowadzonych u pracodawcy regulaminów, procedur i instrukcji, 3) załatwianie spraw z zakresu administracji publicznej w granicach upoważnienia wydanego przez Prezydenta Miasta, 4) dokonywanie podziału zadań, uprawnień i odpowiedzialności między pracownikami nadzorowanego Wydziału, 5) opracowywanie projektów planów finansowych i planów zgodnych z uchwalonym budżetem, w części dotyczącej zadań nadzorowanego Wydziału oraz sprawozdań z wykonania budżetu, 6) realizowanie budżetu miasta, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy realizacji budżetu oraz analizy ekonomiczno-finansowej w zakresie merytorycznym Wydziału, 7) przygotowywanie sprawozdań, ocen i analiz z realizacji zadań, 8) przygotowywanie informacji zgodnie z ustawami: o dostępie do informacji publicznej oraz o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego, 9) przygotowywanie projektów aktów prawnych Rady Miejskiej i Prezydenta Miasta, 10) przygotowywanie wyjaśnień do postępowań związanych z procedurą rozpatrywania skarg i wniosków, 11) realizowanie zadań obronnych oraz przedsięwzięć wynikających z potrzeb obrony cywilnej i powszechnej samoobrony, 12) monitorowanie zmian w przepisach prawa z zakresu merytorycznego Wydziału oraz przekazywanie ich pracownikom podległego wydziału, 13) bieżące informowanie Biura Obsługi Interesantów oraz wszystkich współpracujących komórek o zmianach dotyczących realizowanych przez Wydział zadań, 14) uczestniczenie w sesjach i komisjach Rady Miejskiej w zakresie merytorycznym Wydziału. Praca w systemie równoważnym od pon. do śr. 7:30-15:30, czw. 7:30-18:00, pt. 7:30-13:00. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://bip.um.bielsko.pl/m,17,ogloszenia-o-naborze.html
StPr/25/1354
data rozpoczęcia pracy od 01.03.2026
wynagrodzenie od od 8 600 PLN