Zamknij

Informatyk - administrator aplikacji - nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Nr oferty: StPr/25/1247Dodane przez: Urząd Miejski w Bielsku-Białej

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
: Zakres ogólnych obowiązków: 1. obsługa zgłoszeń użytkowników wynikająca z bieżącej eksploatacji oprogramowania aplikacyjnego m.in. firmy Rekord, wykorzystywanego do realizacji zadań merytorycznych wydziałów związanych z przetwarzaniem danych, 2. współpraca z producentami i użytkownikami oprogramowania wykorzystywanego w urzędzie w celu utrzymania ciągłości działania w szczególności systemach firmy Rekord, 3. współpraca z producentami oprogramowania, polegająca na zgłaszaniu wniosków dotyczących działania programów oraz konsultowaniu prac prowadzących do doskonalenia ich funkcjonalności w szczególności dla systemów firmy Rekord, 4. opracowywanie założeń projektowych rozwoju systemów informatycznych, 5. opracowywanie rozwiązań szczegółowych, 6. wdrażanie wypracowanych rozwiązań dla systemów informatycznych, 7. administrowanie użytkownikami oprogramowania, 8. prowadzenie postępowań związanych z zamówieniami publicznymi. Paca w systemie równoważym pn-śr 7:30-15:30, czw 7:30-18:00,pt 7:30-13:00 Umowa na czas określony 6 m-cy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
: od 6 500 do 7 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Gabriela Grabowy
Numer telefonu: 33 4971-410
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy zawierający kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia (załącznik do ogłoszenia o naborze) , 2) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność . Oferty należy składać lub prz
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres ogólnych obowiązków: 1. Obsługa zgłoszeń użytkowników stanowisk komputerowych, tzw. helpdesk, w zakresie sprzętu komputerowego (komputery, drukarki, skanery, wyposażenie, itp.), oprogramowania systemowego MS Windows i oprogramowania biurowego. 2. Instruktaż stanowiskowy i pomoc użytkownikom sprzętu komputerowego, i oprogramowania biurowego. 3. Przygotowanie stanowisk komputerowych. 4. Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego. 5. Wymiana materiałów eksploatacyjnych sprzętu komputerowego (w tym drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych). 6. Współpraca z zewnętrznymi serwisami w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego. 7. Analiza potrzeb i opracowanie rozwiązań do przygotowania postępowań o zamówienia publiczne. Praca w systemie równoważnym pon.-śr. 7:30-15:30,czw.7:30 - 18:00 pt.7:30-13:30 Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy.
StPr/25/1250
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 6 200 do 6 900 PLN

Zakres ogólnych obowiązków: 1. obsługa zgłoszeń użytkowników wynikająca z bieżącej eksploatacji oprogramowania aplikacyjnego m.in. firmy Rekord, wykorzystywanego do realizacji zadań merytorycznych wydziałów związanych z przetwarzaniem danych, 2. współpraca z producentami i użytkownikami oprogramowania wykorzystywanego w urzędzie w celu utrzymania ciągłości działania w szczególności systemach firmy Rekord, 3. współpraca z producentami oprogramowania, polegająca na zgłaszaniu wniosków dotyczących działania programów oraz konsultowaniu prac prowadzących do doskonalenia ich funkcjonalności w szczególności dla systemów firmy Rekord, 4. opracowywanie założeń projektowych rozwoju systemów informatycznych, 5. opracowywanie rozwiązań szczegółowych, 6. wdrażanie wypracowanych rozwiązań dla systemów informatycznych, 7. administrowanie użytkownikami oprogramowania, 8. prowadzenie postępowań związanych z zamówieniami publicznymi. Paca w systemie równoważym pn-śr 7:30-15:30, czw 7:30-18:00,pt 7:30-13:00 Umowa na czas określony 6 m-cy.
StPr/25/1247
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 do 7 200 PLN

Montaż wiązek elektrycznych, obsługa maszyn, wykonywanie pomiarów, praca stojąca, praca pod presją czasu. Praca w systemie trzyzmianowym od pon. do pt. w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1249
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Zakres ogólnych obowiązków: 1. Utrzymywanie eksploatowanych w UM Bielsko-Biała aplikacyjnych systemów informatycznych;: Microsoft 365, CMDB Oxari, portali i aplikacji internetowych 2. Wdrażanie lub nadzór nad wdrażaniem wypracowanych rozwiązań projektowych; 3. Nadzór nad wdrożeniem lub wdrażanie nowego oprogramowania; 4. Współpraca z producentami i użytkownikami oprogramowania wykorzystywanego w UM Bielsko-Biała w celu utrzymania ich ciągłości działania oraz w zakresie rozbudowy ich funkcjonalności; 5. Nadzór nad realizacją umów na konserwację i serwis oprogramowania eksploatowanego w UM Bielsko-Biała; 6. Obsługa zgłoszeń użytkowników (helpdesk) wynikająca z bieżącej eksploatacji oprogramowania wykorzystywanego do realizacji zadań merytorycznych UM Bielsko-Biała. Praca w systemie równoważnym pn.-śr. 7.30-15.30 czw.7.30-18.00 pt. 7.30-13.00. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy.
StPr/25/1246
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 do 7 200 PLN

- Oferta pracy na stronie: https://soakatowice-bip.slaskie.pl/nabor-pracownikow/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-psycholog-2.html - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko: PSYCHOLOG w Śląskim Ośrodku Adopcyjnym w Katowicach oddział ds. adopcji i wspierania rodziny w Bielsku-Białej - Liczba lub wymiar etatu: 1 etat - Nr ref.: ŚOA/ 6 / 2025 z dnia 17.09.2025 r. - Miejsce wykonywania pracy: Bielsko -Biała, ul. Modrzewskiego 12 GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Realizacja zadań wynikająca z Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 09.06.2011 r.: - Współpraca przy kwalifikacji dzieci zgłoszonych do przysposobienia oraz przy sporządzaniu dla dziecka zakwalifikowanego do przysposobienia diagnozy psychologicznej, - Współpraca przy przeprowadzaniu analizy sytuacji osobistej, zdrowotnej i rodzinnej kandydatów do przysposobienia dziecka, - Współpraca przy doborze rodziny przysposabiającej właściwej ze względu na potrzeby dziecka, - Współpraca z sądem opiekuńczym, - Gromadzenie i aktualizowanie informacji o dzieciach, które mogą być przysposobione, - Prowadzenie dokumentacji z zakresu wykonywanych zadań, - Realizowanie zadań we współpracy z podmiotami systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej, jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej, sądami i innymi instytucjami oraz organizacjami z terenu województwa śląskiego. - Warunki pracy na stanowisku: Praca w pomieszczeniu biurowym, sztuczne oświetlenie, wyjazdy w teren. - Praca w godzinach: 7:00-15:00 oraz min. 1 raz w tygodniu w godzinach popołudniowych według harmonogramu.
StPr/25/2234
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 7 160 PLN

Praca odbywa się stacjonarnie w naszym biurze i w terenie na placówkach naszych klientów. Zakres obowiązków: - serwisowanie urządzeń komputerowych, fiskalnych i wag, - montaż i serwis sieci komputerowych. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia, system jednozmianowy w godz. 7.30-15.30 od pn. do pt.
StPr/25/1243
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Do podstawowych zadań pracownika sortowni należy: ręczne sortowanie odpadów na liniach sortowniczych (przenośnikach taśmowych), prace porządkowe. Praca w systemie dwuzmianowym od pon. do pt. w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
StPr/25/1232
data rozpoczęcia pracy od 02.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca jako pomocnik budowlany, pomocnik kominiarza, tynkowanie, murowanie kominów, renowacja kominów, czyszczenie kominów, budowa kominów, uszczelnianie kominów. Praca na wysokościach. Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00. Umowa o pracę na czas określony 1 rok.
StPr/25/1227
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Udzielanie poradnictwa i wsparcia psychologicznego podopiecznym Placówek Wsparcia Dziennego i ich rodzicom. Prowadzenie spotkań indywidualnych i zajęć grupowych z podopiecznymi placówki. Prowadzenie spotkań o charakterze terapeutycznym, warsztatów edukacyjno-profilaktycznych z rodzicami podopiecznych świetlicy. Rzetelne i terminowe prowadzenie dokumentacji psychologicznej. Konsultacje i współpraca z psychologami i wychowawcami. Współpraca z osobami i instytucjami działającymi na rzecz dziecka. Praca w pełnym wymiarze etatu - Świetlica "Ster" ul. Sternicza 8a w BB oraz Świetlica "Iskierka" ul. Wapienna 44 w BB, Świetlica "Kraina Narnii" ul. Reymonta 5 w BB. Umowa o pracę na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 10.00-18.00 od pon. do pt.
StPr/25/1228
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN

Przygotowywanie potraw zgodnie z jadłospisem i gramaturą. Wydawanie posiłków mieszkańcom o wyznaczonych porach. Dbanie o najwyższą jakość i smak potraw. Utrzymanie w czystości kuchni i przyległych pomieszczeń. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w systemie równoważnym od pon. do ndz (godz. 6.00-17.30)
StPr/25/1222
data rozpoczęcia pracy od 10.10.2025
wynagrodzenie od od 4 740 PLN