W Starostwie Powiatowym w Bielsku-Białej rozpoczęła się modernizacja wydziału komunikacji i transportu. Dzięki inwestycji mieszkańcy powiatu bielskiego mogą liczyć na krótsze kolejki i sprawniejszą obsługę.
Modernizacja dotyczy pomieszczeń na parterze urzędu przy ul. Piastowskiej 40, gdzie mieszkańcy rejestrują pojazdy, odbierają dowody rejestracyjne, zgłaszają zbycie pojazdu lub dokonują zmian danych w dokumentach. W ramach inwestycji powstaną dwa nowe stanowiska do obsługi klientów, a dwa już istniejące zostaną zmodernizowane. Po zakończeniu prac urząd będzie dysponował łącznie 15 stanowiskami, w tym dwoma przeznaczonymi do obsługi spraw związanych z prawami jazdy.
Powodem rozbudowy są rosnące potrzeby mieszkańców. Od 2024 roku liczba osób korzystających z usług wydziału znacznie wzrosła – m.in. z powodu zmian przepisów wprowadzających kary za nieterminowe zgłoszenia rejestracyjne oraz aktualizacji danych wynikających z nadania nazw ulic w gminie Jasienica.
Zakończenie modernizacji planowane jest na koniec 2025 roku. W kolejnych etapach przewidziano również remont pozostałych stanowisk.
Sprawy w wydziale komunikacji można załatwiać zarówno poprzez pobranie biletu na miejscu, jak i umawiając wizytę online. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.