NeoNet precyzyjnie wskazał, że zamknięte zostaną sklepy, które nie przynosiły zysków. Wśród nich znajduje się także sklep w Bielsku-Białej na ulicy Kolistej 23. Decyzja o zamknięciu nie była łatwa, ale konieczna w kontekście sanacji finansowej firmy.
Spółka zapewnia, że pracownicy dotknięci likwidacją sklepów zostali poinformowani o planowanych krokach, a także przysługujących im możliwościach i programach wspierających. NeoNet zobowiązał się do wypłaty pensji za okres wypowiedzenia i udzielenia odpraw uzależnionych od stażu pracy. Firma planuje zaoferować wybranym pracownikom propozycję pracy w innych działach firmy.
Klienci, którzy dokonali zakupów w zamykanym sklepie, mogą skorzystać z możliwości reklamacji w innych placówkach NeoNetu. Firma udostępnia także inne kanały kontaktu, takie jak telefon, e-mail i formularz na stronie internetowej.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz