Wczoraj do seniora mieszkającego na terenie Bielska-Białej zadzwoniła osoba podszywająca się za pracownika banku. Poinformowała w rozmowie, że doszło do naruszenia bezpieczeństwa na rachunku bankowym i w celu zabezpieczenia będących na nim środków konto musi zostać zablokowane, a środki przekierowane na nowe konto.
69-letni senior przekazał kody, które umożliwiły oszustom przekierowanie znajdujących się tam środków pieniężnych. Po dokonaniu „transakcji” bielszczanin otrzymał wiadomość z prawidłowego systemu bankowego o tym, że karta i konto zostało zablokowane z uwagi na podejrzenie oszustwa. Dopiero wówczas kontaktując się z pracownikiem swojego banku uświadomił sobie, że stracił wszystkie swoje oszczędności.
babcia16:19, 01.02.2023
Ludzie zlitujcie się, zacznijcie myśleć !!! Tyle się pisze i mówi na ten temat a dalej można spotkać naiwnych. 16:19, 01.02.2023
dziadek16:31, 01.02.2023
0 0
Nie oceniałbym tak pochopnie. Są sytuacje w życiu, że człowiek "głupieje" nawet jeżeli wydaje się być oporny na sugestie. 16:31, 01.02.2023