Zamknij

Balony lateksowe z nadrukiem sitodruk - 6 pomysłów na wykorzystanie ich do promocji marki

14:50, 31.05.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 15:07, 04.06.2021
Skomentuj Balony lateksowe Balony lateksowe

Niepozorne, niedrogie, a przy tym zaskakująco skuteczne – tak można krótko scharakteryzować baloniki reklamowe. Choć dziś mamy do dyspozycji znacznie bardziej zaawansowane narzędzia reklamy czy o wiele efektowniejsze gadżety dla klientów, to balony lateksowe z nadrukiem sitodruk wciąż znajdują się w orbicie zainteresowania przedsiębiorców. To nie dziwi, gdy weźmiemy pod uwagę uniwersalność ich zastosowania w kampanii marketingowej dowolnej firmy. W naszym artykule wymieniamy 6 pomysłów na wykorzystanie balonów lateksowych do promocji marki.

Rozdawanie balonów lateksowych podczas targów

Targi zawsze są dobrą okazją do zaprezentowania potencjału przedsiębiorstwa – zarówno przed klientami końcowymi, jak i biznesowymi. Warunek jest jeden: firma musi być widoczna, o co trudno w sytuacji, gdy w imprezie bierze udział mnóstwo przedsiębiorstw. Jak zatem wyróżnić swoje stoisko na tle konkurencji? Rozwiązanie jest prostsze, niż może się wydawać.

Są nim właśnie balony lateksowe z nadrukiem sitodruk. Takie gadżety reklamowe zawsze budzą pozytywne emocje i są chętnie przyjmowane przez potencjalnych klientów. Stoisko, na którym można otrzymać darmowy balonik z pewnością będzie tłumnie odwiedzane, a już szczególnie przez rodziców z dziećmi. To skuteczny sposób na zwiększenie atrakcyjności stoiska, ale też uatrakcyjnienie wizerunku samej marki.

W dodatku obdarowani balonikami klienci zabiorą je do domu, gdzie nadal będą mieć kontakt z promowaną marką. To w naturalny sposób wpłynie na zapamiętanie przedsiębiorstwa i to w wyłącznie pozytywnym kontekście.

Akcja promocyjna na ulicach miasta

Jeśli nie planujesz w najbliższym czasie udziału w żadnych targach i podobnych imprezach branżowych, to możesz wykorzystać balony lateksowe z nadrukiem sitodruk w dużo łatwiejszy sposób. Wystarczy tylko wyjść z nimi na ulicę – i to dosłownie.

Każda kampania marketingu bezpośredniego jest dobra, a już szczególnie w sytuacji, gdy celujesz w sprzedaż na lokalnym rynku i chcesz zwiększyć świadomość istnienia Twojej marki. W takim przypadku baloniki reklamowe mogą pełnić funkcję znakomitej alternatywy chociażby dla ulotek.

Podczas gdy większość rozdanych ulotek szybko wyląduje w koszu na śmieci, z balonikami jest zupełnie inaczej. Obdarowani nimi przechodnie z pewnością zabiorą je do domu, po drodze mijając dziesiątki innych osób i tym samym dalej promując wizerunek marki. W ten oto sposób zyskujemy tani mobilny nośnik reklamy!

Promocja w galerii handlowej

Galerie handlowe są współczesnymi centrami miast, które przyciągają tysiące osób każdego dnia (a w weekendy nawet kilkadziesiąt tysięcy). Warto to wykorzystać w celu wypromowania marki i pozyskania dodatkowych klientów, w czym świetnie sprawdzą się baloniki reklamowe.

Pomysł jest bardzo prosty: w porozumieniu z zarządcą galerii organizujemy krótką akcję promocyjną, w ramach której wynajęte hostessy będą rozdawać firmowe baloniki osobom robiącym zakupy, w szczególności dzieciom spacerującym z rodzicami. To musi przełożyć się na wzrost rozpoznawalności marki oraz zyskanie sympatii potencjalnych klientów.

Gratis do zamówienia

Jeśli masz sklep stacjonarny, restaurację czy bar szybkiej obsługi lub jakiś punkt usługowy, to balon lateksowy z nadrukiem może być bardzo atrakcyjnym gratisem dla każdego klienta. To oczywiście nic wielkiego, ale takie gesty się ceni.

Każdy z nas lubi dostawać prezenty, nawet te drobne, dlatego ten rodzaj promocji z całą pewnością wpłynie na wzrost sympatii do marki przedsiębiorstwa i przyczyni się do pozyskania lojalnych klientów.

Rada

Balony najlepiej jest rozdawać dzieciom przychodzącym do firmy z rodzicami. Ich uśmiech jest najważniejszy dla rodziców, dlatego w ten prosty sposób można sprawić, że klienci będą już zawsze ciepło myśleć o Twojej marce.

Promocja okolicznościowa

Bardzo dobrym pomysłem na wykorzystanie balonów lateksowych w działaniach marketingowych firmy jest rozdawanie ich z okazji jakiegoś powszechnie znanego wydarzenia. Przykładem może być Dzień Dziecka.

Niech tego dnia każdy klient, który przyjdzie do firmy, otrzyma symboliczny balonik dla swojego dziecka lub po prostu dla siebie. Taka akcja prawie nic Cię nie kosztuje, a będzie stanowić kolejny krok w kierunku uatrakcyjnienia wizerunku przedsiębiorstwa.

Event otwarcia

Mianem eventu otwarcia określamy każde wydarzenie, które towarzyszy np. otwarciu siedziby firmy, uruchomieniu nowego punktu, oddaniu kolejnej linii technologicznej czy nawet wprowadzeniu nowego produktu do oferty. Takie okazje idealnie nadają się do tego, aby sięgnąć po balony lateksowe. Będą one pełnić nie tylko funkcję ozdobną, ale także stanowić sympatyczny upominek dla osób odwiedzających w tym dniu firmę.

Balony lateksowe z nadrukiem sitodruk ( https://grupaluxpol.pl/balony-lateksowe-sitodruk ) zamówisz w Grupie Luxpol. Do wyboru masz osiem wariantów kolorystycznych, co ułatwi dopasowanie balonu do elementów identyfikacji wizualnej marki oraz zagwarantuje ich czytelność.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%