Użytkownicy Facebooka nie będą mogli korzystać z funkcji Facebook Live w celu prowadzenia sprzedaży. Wiemy, od kiedy zmiana wchodzi w życie.
Transmisje Live na Facebooku w ostatnim czasie stały się bardzo modne. To świetne narzędzie marketingowym budujące zaangażowanie fanów pozwalające dotrzeć do dużej liczby klientów.
Bardzo chętnie z tego rozwiązania korzystały sklepy odzieżowe, które podczas transmisji prezentowały i sprzedawały swój asortyment.
To będą ostatnie miesiące dla użytkowników Facebooka, którzy chcą korzystać z funkcji Facebook Live do prowadzenia sprzedaży swoich produktów. Od 1 października nie będzie już takiej możliwości.
Firma ma pozwalać użytkownikom korzystać z Facebook Live, ale wyłącznie w celu relacjonowania wydarzeń na żywo.
Meta zachęca również użytkowników do tego, by w angażowali klientów przez krótki formy video.
- Nie będzie możliwości tworzenia listy produktów oraz tagowania konkretnych wyrobów w trakcie relacji. Podczas gdy upodobania konsumenta przesuwają się w kierunku krótkich form video, my skupiamy się na Rolkach (Reels), projekcie krótkich filmów Mety na Facebooku i Instagramie - czytamy w oświadczeniu Mety.
Transmisje sprzedażowe, jak podaje serwis Wiadomości Handlowe, nadal będą w serwisie Instagram.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz