Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. Wybór Tomasza Jakubiaka na twarz marki nie był przypadkowy. Chef od lat zajmuje się promocją kuchni regionalnej, podobnie jak Lewiatan przekonując Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki.
„Cieszę się, że będę miał okazję współpracować z siecią sklepów będących w bliskich relacjach ze swoimi klientami, znających ich potrzeby i oczekiwania. Dla takich konsumentów tworzę moje programy kulinarne i przygotowuję przepisy, proponując im smaczne dania, które można przygotować w prosty sposób z produktów dostępnych w osiedlowych sklepach, takich jak Lewiatan” - mówi Tomasz Jakubiak.
Długofalowa współpraca z Tomaszem Jakubiakiem ma podkreślić, że lokalność w Lewiatanie to sposób działania wynikający z wartości i siły lokalnych relacji marki. Od dwóch lat Sieć realizuje inicjatywę „Wybieram lokalne”, której celem jest pokazywanie, dlaczego warto wybierać produkty z najbliższej okolicy i w ten sposób wspierać lokalnych wytwórców. Ten sposób myślenia jest bliski również nowemu ambasadorowi Lewiatana.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan - Tomasz Jakubiak
Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów „Jakubiak lokalnie” oraz nowego programu „Jakubiak Rozgryza”. W międzyczasie związał się z telewizją TVN, gdzie prowadził program „Sztuka Mięsa” a teraz debiutuje jako członek jury w znanym na całym świecie programie „Masterchef Junior”. Chętnie angażuje się w projekty edukacyjne adresowane do dzieci i młodzieży, prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne. Jest także autorem książek o tematyce kulinarnej „Z miłości do lokalności” oraz „Jakubiak lokalnie”.
„Tomasz Jakubiak w swoich programach i książkach promuje polską kuchnię opartą na lokalnych i łatwo dostępnych produktach. Dlatego naturalnie wspiera wyróżnik naszych sklepów, jakim jest szeroki wybór wysokiej jakości produktów pochodzących od lokalnych dostawców w najbardziej popularnych kategoriach: warzywa, owoce, nabiał, pieczywo czy mięso i wędliny” - komentuje Marcin Poniatowski, dyrektor marketingu i członek zarządu PSH Lewiatan.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2021 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30000 pracowników. Łączne obroty w 2021 roku przekroczyły 13,4 mld zł, co plasuje Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Źródło informacji: Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Śmiertelny wypadek na przejściu dla pieszych w Szczyrku
Proszę rodzinę osoby zmarłej o kontakt 664694990
Dominikk
00:00, 2025-09-14
Bielsko-Biała: Zielone światło dla reorganizacji spółki
Decyzja totalnie jednostronna, i wspierająca prywatnych deweloperów bo przecież chodzi o to żeby sprzedać tereny zielone. Miasto powinno wspierać Zieleń Miejską i dać jej szansę na realizowanie projektów zamiast rozsprzedawac aktywa.
Bielszczanin
22:35, 2025-09-11
Bielsko-Biała: Miasto zdecydowało o odstrzale dzików
To jest chora decyzja żeby zabijać dzikie zwierzęta w mieście. Mają prawo do życia, można je przewieźć do lasu, zabezpieczać w inny sposób tereny miejskie. Nie mamy prawa zabijać zwierząt. Absolutnie chory wymysł chorych i leniwych ludzi.
Sąsiadka
22:30, 2025-09-11
Czy słoneczniki trafią do Banialuki?
Troche, teatru, troche kabaretu, świetna zabawa. Idealne na plener. Dużo ciekawsze niż zwykłe czytania. Bawiliśmy się doskonale. Jak zacytował syn...."Świnki są the best".
Tadeusz i Maciek
13:06, 2025-09-07