1.Obsługa zgłoszeń użytkowników stanowisk komputerowych, tzw. helpdesk, w zakresie sprzętu komputerowego (komputery, drukarki, skanery, wyposażenie, itp.), oprogramowania systemowego MS Windows i oprogramowania biurowego,
2.Instruktaż stanowiskowy i pomoc użytkownikom sprzętu komputerowego, i oprogramowania biurowego,
3.Przygotowanie stanowisk komputerowych,
4.Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego,
5.Wymiana materiałów eksploatacyjnych sprzętu komputerowego (w tym drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych),
6.Współpraca z zewnętrznymi serwisami w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego,
7.Analiza potrzeb i opracowanie rozwiązań do przygotowania postępowań o zamówienia publiczne.
Pełna treść ogłoszenia na stronie:
https://bip.um.bielsko.pl/m,17,ogloszenia-o-naborze.html
StPr/25/0945
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 200 PLN