Zamknij

Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

Nr oferty: StPr/25/0645Dodane przez: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
: 1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej. 2. Przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku. 3. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. 4. Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. 5. Okresowa ocena sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej. 6. Okresowa ocena rodziny zastępczej oraz prowadzącego rodzinny dom dziecka. 7. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. 8. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. 9. Systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie. 10. Diagnozowanie potrzeb na szkolenia specjalistyczne dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka, celem zapewnienia podnoszenia ich kwalifikacji. 11. Diagnozowanie potrzeb w zakresie zapewnienia rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka wsparcia w szczególności w formie: grupy wsparcia, rodziny pomocowej, pomocy wolontariusza, poradnictwa i terapii, pomocy prawnej. 12. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji dot. rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka i pełnoletnich wychowanków rodzinnych form pieczy zastępczej oraz dokumentacji dotyczącej organizacji i czasu pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami Dyrektora. 13. Przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy. 14. Współudział w opracowywaniu i realizacji powiatowego programu dotyczącego rozwoju pieczy zastępczej. 15. Przedstawienie corocznego sprawozdania z efektów pracy. Umowa o pracę na czas określony 12 m-cy z możliwością przedłużenia, zadaniowy system pracy w ramach 40 godzinnego tygodnia pracy. Opieka nad rodzinami na terenie powiatu bielskiego. Praca głównie w ternie, również w godzianch popołudniowych. Praca wiąże się z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu bielskiego (dotyczy miejsc zamieszkania rodzin zastępczych będących pod opieką koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Wojcieszek
Numer telefonu: 33 813 69 39
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt osobisty, telfoniczny lub CV na e-mail Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bi
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Prowadzenie rachunkowości jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, księgowanie faktur i wyciągów bankowych, sporządzanie wyliczeń i analaiz na potrzeby Głównego Księgowego, prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów ksiegowych. Praca w systemie jedozmianowym w godz. 7.25-15.00 od PN. do PT. Umowa o pracę na zastępstwo.
StPr/25/0646
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej. 2. Przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku. 3. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. 4. Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. 5. Okresowa ocena sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej. 6. Okresowa ocena rodziny zastępczej oraz prowadzącego rodzinny dom dziecka. 7. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. 8. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. 9. Systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie. 10. Diagnozowanie potrzeb na szkolenia specjalistyczne dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka, celem zapewnienia podnoszenia ich kwalifikacji. 11. Diagnozowanie potrzeb w zakresie zapewnienia rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka wsparcia w szczególności w formie: grupy wsparcia, rodziny pomocowej, pomocy wolontariusza, poradnictwa i terapii, pomocy prawnej. 12. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji dot. rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka i pełnoletnich wychowanków rodzinnych form pieczy zastępczej oraz dokumentacji dotyczącej organizacji i czasu pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami Dyrektora. 13. Przygotowywanie innych niezbędnych materiałów i dokumentów związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy. 14. Współudział w opracowywaniu i realizacji powiatowego programu dotyczącego rozwoju pieczy zastępczej. 15. Przedstawienie corocznego sprawozdania z efektów pracy. Umowa o pracę na czas określony 12 m-cy z możliwością przedłużenia, zadaniowy system pracy w ramach 40 godzinnego tygodnia pracy. Opieka nad rodzinami na terenie powiatu bielskiego. Praca głównie w ternie, również w godzianch popołudniowych. Praca wiąże się z koniecznością przemieszczania się między miejscowościami na terenie powiatu bielskiego (dotyczy miejsc zamieszkania rodzin zastępczych będących pod opieką koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej)
StPr/25/0645
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Dbanie o jakość i świeżość wypiekanych produktów, wypiekanie pieczywa zgodnie z wewnętrznymi procedurami, dbanie o ekspozycję, czystość i higienię półek. Praca w systemie trzyzmianowym w godz. 6.00-14.00; 14.00-22.00; 21.00-5.00 od pon. do sob. wg grafiku. (możliwość pracy bez zmian nocnych) Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy.
StPr/25/0644
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 250 PLN

Bieżące utrzymanie terenów zielonych, urządzeń technicznych, budynków, budowli. Bieżące utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego na obiektach oraz stanowisku pracy. Organizacja pracy technicznej i obsługa imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez BBOSiR. Przygotowywanie obiektów sportowych BBOSiR na terenie Bielska-BIałej do sezonu. Obsługa parkingu. Obsługa klienta. Umowa o pracę na czas określony (praca sezonowa), od pn. do nd. zgodnie z harmonogramem czasu pracy od 8 do 12 godzin (równoważny system czasu pracy).
StPr/25/0642
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 999 PLN

Organizowanie zajęć i sprawowanie opieki nad powierzoną grupą podopiecznych. Prowadenie stosownej dokumentacji dotyczącej pracy z podopiecznymi placówki. Współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci oraz instytucjami działającymi na rzecz dziecka. Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz.: 8.00-16.00 lub 10.00-18.00. Praca w pełnym wymiarze - Klub Młodzieżowy "Nad Dachami" ul. Sobieskiego 6 w Bielsku-białej.
StPr/25/0641
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 5 050 PLN

Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku, utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu budynku, obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy, dozorowanie instalacji dostarczających media do obiektu, wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynku, pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości, organizowanie stanowiska pracy oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli według potrzeb na terenie całego kraju (obecnie woj. śląskie, dolnośląskie, małopolskie i kujawsko-pomorskie).
StPr/25/0639
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Robotnik gospodarczy wykonuje prace porządkowe oraz nieskomplikowane prace naprawcze w budynku i wokół budynku. Robotnik gospodarczy jest zawodem o charakterze usługowym. Celem pracy robotnika gospodarczego jest utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach zakładu i wokół budynku. W okresie letnim robotnik gospodarczy pielęgnuje trawniki i rabaty kwiatowe oraz drzewa i krzewy. W okresie zimowym odśnieża oraz dba o właściwy stan nawierzchni ciągów komunikacyjnych i parkingów. Na terenie budynku zajmuje się konserwacją, nieskomplikowanymi naprawami niewymagającymi kwalifikowanych umiejętności oraz utrzymuje podstawowy sprzęt gospodarczy w należytym stanie technicznym. Może wykonywać zadania i czynności pomocnicze, usługowe w stosunku do innych pracowników. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli według potrzeb na terenie całego kraju (obecnie woj. śląskie, dolnośląskie, małopolskie i kujawsko-pomorskie).
StPr/25/0640
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego. Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 8.00-15.00. Umowa o pracę na czas określony 1 roku szkolnego.
StPr/25/0638
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 546,00 PLN

Specjalista ds. sprzedaży zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów, utrzymywaniem długofalowych relacji ze stałymi klientami, tworzeniem ofert handlowych, dbaniem o dobry wizerunek firmy, przygotowywaniem raportów oraz analiz w związku z prowadzoną sprzedażą. Do jego obowiązków należy również prowadzenie negocjacji handlowych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Praca jednozmianowa w godz. pomiędzy 8.00 a 18.00 (5 dni w tygodniu pomiędzy poniedziałkiem a sobotą).
StPr/25/0637
data rozpoczęcia pracy od 02.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Praca opiekuńczo-wychowawcza w placówce opiekuńczo-wychowawczej - całodobowej. Zapewnienie opieki wychowankom, pomoc w nauce i innych czynnościach życia codziennego. Organizacja czasu wolnego i zajęć sportowych. Kontakt z opiekunami prawnymi, szkołami, organizacjami zajmującymi się wsparciem i pomocą rodzinie. Umowa o pracę na czas określony na okres 1 roku z możliwością pracy stałej. Ruch ciągły od pn. do nd. w godz.: 6.00-6.00 wg grafiku
StPr/25/0634
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN