Zakres ogólnych obowiązków:
- zadania związane z nadzorem nad realizacją zadań gminy z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.
Zadania, które realizuje:
- nadzór nad realizacją umów zawartych z zakresu odbioru odpadów komunalnych, prowadzenia PSZOK oraz realizacji usług dodatkowych,
- naliczanie kar umownych i wystawianie not księgowych,
- obsługa interesantów,
- prowadzenie postępowań reklamacyjnych,
- systematyczne sporządzanie analiz i zestawień na podstawie weryfikowanych sprawozdań i raportów podmiotów świadczących usługi dodatkowe oraz prowadzących PSZOK,
- przygotowywanie aktów prawa miejscowego,
- archiwizacja dokumentów.
Zadania, przy których współpracuje:
- organizacja świadczenia usługi obioru odpadów komunalnych, usług dodatkowych, zagospodarowania odpadów w drodze udzielenia zamówienia publicznego,
- dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje Radnych, Komisji Rady Miejskiej oraz osób fizycznych i prawnych,
- przygotowywanie odpowiedzi na wnioski w sprawie dostępu do informacji publicznej oraz na petycje,
- sporządzanie sprawozdań i statystyk.
Praca w systemie równoważnym pon.-śr. 7:30-15:30, czw.7:30-18:00, pt. 7.30:-13:00.
Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy.
StPr/25/1254
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 600 do 6 000 PLN