Serial z kocimi bohaterami
„Trwają już prace nad developmentem serialu, który stworzymy we współpracy z warszawskim Studiem Letko” - informuje Maciej Chmiel, dyrektor SFR. „Wierzymy, że dzięki połączeniu doświadczenia naszego zespołu z międzynarodowymi sukcesami Letko, „Kocia Szajka” stanie się globalną marką.”
Jakub Karwowski, prezes Letko, z entuzjazmem podkreśla wyjątkowość projektu. „Humor, koci język postaci i tajemniczy świat, który budują, to cechy, które czynią „Kocią Szajkę” idealnym materiałem na międzynarodowy sukces. Jednocześnie historie są na tyle uniwersalne, że mogą podbić serca widzów na całym świecie” tłumaczy Karwowski.
Autorka serii na pokładzie
Agata Romaniuk, autorka książek, również bierze aktywny udział w tworzeniu projektu. To właśnie zaangażowanie SFR i Letko w holistyczne podejście do adaptacji przesądziło o jej decyzji. „Pomysł, aby to tandem Studio Filmów Rysunkowych i Letko ożywił moje kocie postacie, wydał mi się najbardziej naturalny” przyznaje Romaniuk.
Od książki po mural
Fenomen „Kociej Szajki” nie kończy się na literaturze. Do końca sierpnia 2024 roku sprzedano ponad 220 000 egzemplarzy ośmiu tomów serii, a kocich detektywów można zobaczyć nie tylko na kartach książek, ale także na ubraniach dla dzieci marki Coccodrillo oraz muralu przy ulicy Cieszyńskiej 14 w Bielsku-Białej.
Wielki potencjał na sukces
Studio Filmów Rysunkowych i Letko stawiają sobie ambitny cel – stworzenie serialu, który nie tylko przyciągnie młodych widzów w Polsce, ale również zdobędzie popularność na rynkach międzynarodowych. Jeśli „Kocia Szajka” powtórzy sukces książkowego pierwowzoru, możemy być świadkami narodzin nowego hitu animacyjnego, który dumnie dołączy do długiej tradycji bielskiego studia.
[ZT]15375[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz