Zamknij

Dodaj komentarz

IKEA debiutuje w nowym formacie – pierwszy taki sklep w Europie otwiera się w Gemini Park Bielsko-Biała

Bielskirynek.pl / materiał prasowy 14:29, 30.09.2025 Aktualizacja: 02:51, 01.10.2025
Skomentuj Gemini Park w Bielsku-Białej / FOT. Organizatora Gemini Park w Bielsku-Białej / FOT. Organizatora

Bielsko-Biała, 30 września 2025 r. – IKEA otwiera nowy rozdział w swojej obecności na polskim rynku. Już 3 października o godzinie 8.40 w Gemini Park Bielsko-Biała nastąpi oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce – i jednocześnie w Europie – sklepu IKEA w nowym, kompaktowym formacie. Z tej okazji centrum handlowe organizuje dwudniowe wydarzenie z atrakcjami i nagrodami o łącznej wartości blisko 50 tys. zł.

Nowy sklep, zajmujący powierzchnię 2000 mkw., to pilotażowy projekt oparty na innowacyjnej koncepcji marki. Zakłada ona mniejszy metraż, ale z zachowaniem pełnej funkcjonalności typowej dla dużych obiektów IKEA. W ofercie znajduje się ponad 3000 produktów, z czego przeszło 1000 dostępnych będzie od ręki. Dla klientów przygotowano także Studio planowania i zamówień oraz strefę gastronomiczną z popularnymi szwedzkimi przysmakami.

– Otwarcie sklepu w formacie „city” w Gemini Park to ważny krok w rozwoju naszej sieci. Chcemy być jeszcze bliżej klientów i oferować im nowoczesne, wygodne formy zakupów – podkreślają przedstawiciele IKEA.

Na ulicach Bielska-Białej kampania promocyjna ruszyła już 22 września. Symbolem „przeprowadzki” marki stał się Fiat 126p w barwach IKEA, a klienci centrum otrzymali 1500 kultowych niebieskich toreb FRAKTA. Kulminacją akcji będzie „parapetówka” zaplanowana na 3 i 4 października.

W specjalnie zaaranżowanej strefie w centralnym punkcie galerii handlowej stanie salon dzienny inspirowany stylizacjami IKEA. Na gości czekać będą koncerty, szwedzkie przekąski, animacje oraz konkursy. Dla pierwszych 500 klientów, którzy zrobią zakupy za minimum 200 zł, przygotowano karty podarunkowe o wartości 50 zł. Co godzinę rozlosowana zostanie także nagroda główna – 1000 zł na zakupy w nowym sklepie.

– Od początku zależało nam, by to otwarcie miało charakter społeczny i budowało emocjonalną więź z mieszkańcami. Połączyliśmy siły z IKEA, by stworzyć coś więcej niż kampanię – przygotowaliśmy wydarzenie, które wpisuje się w styl życia naszych klientów – mówi Marcin Ochmański, Dyrektor Marketingu Gemini Park Bielsko-Biała.

Nie jest to pierwsze wspólne przedsięwzięcie Gemini Park i IKEA. Wcześniej obie marki zrealizowały m.in. Wielki Turniej Skręcania Mebli oraz kreatywne konkursy z nagrodami na metamorfozy wnętrz. Najnowszy projekt ma szansę stać się kolejnym przykładem udanej współpracy i wyznaczyć nowy standard obecności IKEA w centrach handlowych.

(Bielskirynek.pl / materiał prasowy )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%