W związku z nasilającą się falą zachorowań na Covid-19 w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców naszego miasta począwszy od 6 grudnia br. aż do odwołania Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogranicza przyjmowanie stron.
Na oficjalnej stronie Urzędu Miejskiego ukazał się komunikat o wprowadzeniu ograniczeń w przyjmowaniu petentów. Obowiązują od 6 grudnia.
- Wszystkie wydziały Urzędu Miejskiego zajmujące się bezpośrednią obsługą mieszkańców będą przyjmowały wyłącznie te osoby, które wcześniej umówią się za pośrednictwem systemu kolejkowego bądź telefonicznie.
- Bez wcześniejszego umawiania będzie można dokonywać płatności w kasach Urzędu Miejskiego.
Zachęcamy równocześnie, by wszystkie sprawy niewymagające osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miejskim załatwiać za pośrednictwem platformy ePUAP lub mailowo.
- Ograniczenia obowiązywać będą także w Urzędzie Stanu Cywilnego. Przyjęcia interesantów, z wyłączeniem rejestracji aktów zgonu, będą się odbywały wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty. Dodatkowo w uroczystościach organizowanych w USC będzie mogło brać udział maksymalnie osiem osób.
Licząc na Państwa wyrozumiałość bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i utrudnienia związane z wprowadzanymi w Urzędzie Miejskim ograniczeniami.
Telefony kontaktowe:
Wydział Spraw Obywatelskich
- 497 16 29
- 497 16 44
- 497 16 36
Wydział Komunikacji
- 497 16 70
- 497 16 76
- 497 16 53
- 497 16 75 (w sprawach praw jazdy)
Wydział Geodezji i Kartografii
- 497 15 26
- 497 15 31
- 497 15 32
- 497 16 92
Urząd Stanu Cywilnego
- 470 12 13 (referat małżeństw)
- 470 12 07 (rejestracja noworodków)
- 470 12 02 (odpisy aktów stanu cywilnego)
- 470 12 01 (zmiana imion, nazwisk i jubileusze 50-lecia pożycia małżeńskiego)
- 470 12 05 (wpisy zagranicznych aktów stanu cywilnego i prostowanie aktów stanu cywilnego)
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz