Urząd Miejski w Bielsku-Białej przystąpił do badania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
-
Badanie dotyczy opinii dotyczących istniejących barier architektonicznych komunikacyjnych i cyfrowych w budynkach Urzędu Miejskiego.
-
Urzędnicy proszą o wypełnienie ankiety, która jest anonimowa i można ją pobrać z załącznika poniżej.
-
ankietę również można wypełnić tradycyjnie w wersji papierowej.
Osoba ze szczególnymi potrzebami – oznacza osobę, która ze względu na swoje cechy zewnętrzne lub wewnętrzne, albo ze względu na okoliczności, w których się znajduje, musi podjąć dodatkowe działania lub zastosować dodatkowe środki w celu przezwyciężenia bariery, aby uczestniczyć w różnych sferach życia na zasadzie równości z innymi osobami.
Wspomnianą ankietę również można wypełnić tradycyjnie w wersji papierowej. Ta jest dostępna na stanowisku nr 1 w Biurze Obsługi Interesanta, na parterze w budynku przy pl. Ratuszowym 6. Wypełnioną ankietę należy wrzucić do opisanej urny przy stanowisku nr 1.
W ankiecie znajdziemy pytania o ocenę dostępności architektonicznej urzędu
- brak progów, szerokość korytarzy, windy, podjazdy, dostosowane toalety i poręcze;
- dostępność cyfrową, czyli dotyczącą strony internetowej funkcjonalności i zrozumiałości
- oraz dostępność komunikacyjną, czyli o teksty odczytywane maszynowo, nagrania w języku migowym czy materiały dla osób niedowidzących i inne.
- są też pytania o oceny skierowane do osób zmagających się z konkretnymi trudnościami w przemieszczaniu się, problemach ze słuchem czy trudnościami poznawczymi.
ANKIETA DO POBRANIA - TUTAJ
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz