Zamknij

Praca zdalna w administracji publicznej 2022 w Bielsku-Białej

09:56, 24.01.2022 . Aktualizacja: 09:56, 24.01.2022
Skomentuj Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów od 24 stycznia do 28 lutego 2022 r. bielskie urzędy publiczne muszą przejść na system pracy zdalnej. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów od 24 stycznia do 28 lutego 2022 r. bielskie urzędy publiczne muszą przejść na system pracy zdalnej.

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów od 24 stycznia do 28 lutego 2022 r. bielskie urzędy publiczne muszą przejść na system pracy zdalnej.

Do dnia 28 lutego 2022 r. w urzędach administracji publicznej lub jednostkach organizacyjnych wykonujących zadania o charakterze publicznym kierownicy urzędów administracji publicznej, dyrektorzy generalni urzędów lub kierujący jednostką organizacyjną polecają pracownikom wykonywanie pracy zdalnej.

Okazuje się jednak, że nie wszystkie urzędy w Bielsku-Białej przejdą na pracę on-line. Zgodnie z rozporządzeniem nakaz nie dotyczy jednostek organizacyjnych sądów i prokuratury oraz uczelni.

Sposób przyjmowania petentów w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej

W związku z narastającą liczbą zachorowań na COVID-19 od 25 stycznia aż do odwołania Urząd Miejski w Bielsku-Białej wstrzymuje bezpośrednią obsługę mieszkańców. 

Po wcześniejszym umówieniu się będzie można załatwić swoje sprawy w Wydziałach:

  • Dochodów Budżetowych
  • Geodezji i Kartografii
  • Gospodarki Odpadami
  • Komunikacji
  • Ochrony Środowiska i Energii
  • Polityki Społecznej
  • Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości
  • Urbanistyki i Architektury
  • Urzędzie Stanu Cywilnego

Umawiać można się telefonicznie lub – tam, gdzie jest to możliwe – za pośrednictwem systemów kolejkowych. Wykaz numerów telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego dostępny jest na stronie internetowej w zakładce Mieszkaniec – Wydziały Urzędu Miejskiego.

Wszystkie dokumenty składane do tej pory w Biurze Obsługi Interesanta będzie można pozostawić w specjalnej skrzynce podawczej wystawionej przed budynkiem Urzędu Miejskiego przy placu Ratuszowym 6. 

Bez wcześniejszego umawiania się będzie można dokonywać płatności w kasach Urzędu Miejskiego oraz rejestrować zgony w Urzędzie Stanu Cywilnego. 

Przypominamy równocześnie o możliwości załatwienia wielu urzędowych spraw za pośrednictwem platformy ePUAP, a także mailowo bądź telefonicznie. 

Ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Miejskiej PSP w Bielsku-Białej

Od 24 stycznia 2022 r. do odwołania wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej w zakresie wskazanym poniżej:

  1. Komenda prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wymagających osobistego stawienia się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie.
  2. Komenda prowadzi obsługę interesantów poprzez Punkt Kancelaryjny znajdujący się przy wejściu głównym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
  3. We wszystkich sprawach, prowadzonych przez tutejszą komendę, można kontaktować się z pracownikami telefonicznie i mailowo lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną, a także za pośrednictwem ePUAP, z uwzględnieniem zakresu podanego w informacjach szczegółowych zawartych w pkt. 6.
  4. Numery telefonów kontaktowych znajdują się w zakładce KONTAKT na stronie internetowej Komendy oraz w pkt. 6.
  5. Na umówioną wizytę należy przychodzić do Komendy nie wcześniej niż 10 minut przed umówioną godziną, pamiętając o obowiązku zakrywania ust i nosa (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami).

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%