Zamknij

Amazon w Polsce - jak wypromować się na nowym graczu e-commerce w Polsce?

16:22, 23.07.2021 [Artykuł sponsorowany] Aktualizacja: 16:32, 23.07.2021
Skomentuj Amazon w Polsce ? jak wypromować się na nowym graczu e-commerce w Polsce? Amazon w Polsce ? jak wypromować się na nowym graczu e-commerce w Polsce?

To, że Amazon otworzy oficjalny, polskojęzyczny serwis, było do przewidzenia już od kilku lat. Amerykański gigant sprzedaży internetowej stopniowo wchodził na nasz rodzimy rynek, oswajając klientów oraz samych sprzedawców ze swoim zakresem usług. Do tej pory internauci mogli korzystać z zagranicznych portali Amazona, aby dokonywać zakupów, obecnie jednak proces ten stał się o wiele wygodniejszy i bardziej przystępny, a jak wiadomo, nie jest to koniec starań koncernu o zaufanie Polaków.

Warto zwrócić uwagę na liczne centra logistyczne, jakie od lat funkcjonują w naszym kraju. Amazon w Polsce stworzył sobie dobre zaplecze, dzięki któremu można śmiało wróżyć mu dynamiczny rozwój. Do istotnych placówek e-commerce należących do tej firmy zaliczyć można:

  • Amazon w Sosnowcu,    
  • Amazon w Sadach koło Poznania,
  • Amazon w Łodzi,
  • Amazon w Pawlikowicach koło Łodzi
  • Amazon w Gliwicach,
  • dwie placówki Amazon we Wrocławiu,
  • Amazon w Kołbaskowie koło Szczecina,
  • Amazon w Okmianach koło Bolesławca.

To jednak nie wszystko. Firma Jeffa Bezosa ma w planach uruchomienie kolejnego centrum logistyki e-commerce jeszcze w tym roku, a jego lokacją będzie Świebodzin. Ważnymi miejscowościami dla Amazona są także Warszawa – mieszczą się w niej biuro korporacyjne oraz oddział Amazon Web Services, a także Gdańsk, w którym znajduje się Centrum Rozwoju Technologii Amazon.

Nowa aktywność Amazon w Polsce – najlepszy moment, aby wkroczyć na rynek!

Nasilona obecność Amazon na polskim rynku e-commerce bez wątpienia będzie miała bardzo silny wpływ na internetowych sprzedawców. Nawet osoby, które nie planują rozszerzyć swojej działalności na Amazon w Polsce, odczują jego działalność, gdyż jest to bezpośrednia konkurencja dla innych serwisów sprzedażowych i aukcyjnych, jak na przykład dobrze znane Allegro.

Jeśli jednak chce się skorzystać z usług Amazona i wprowadzić swój sklep w tę platformę, to właśnie teraz jest najlepszy moment, aby podjąć tę decyzję. Uruchomienie polskojęzycznej strony z pewnością przyciągnie wielu klientów, którzy będą chcieli skorzystać z wyjątkowo szerokiego asortymentu Amazon w Polsce. Koniec uciążliwej bariery językowej pomoże także sprzedawcom, ponieważ obsługa sprzedaży na tej platformie stanie się znacznie łatwiejsza.

Profesjonalne narzędzia do obsługi sprzedaży – co warto wiedzieć o integracji Amazon ErpBox?

Już od początku prowadzenia konta na Amazonie warto zwrócić szczególną uwagę na dobre zaplanowanie swojej działalności. Aby ułatwić sobie pracę, oszczędzić czas i pieniądze, a także zapewnić swoim klientom jak najlepszą obsługę, warto sięgnąć po profesjonalne oprogramowanie e-commerce. System ErpBox bez wątpienia będzie stanowił pod tym względem idealny wybór, głównie ze względu na szerokie możliwości wynikające z dostępnej integracji Amazon. W praktyce integracja ta pozwala na automatyzację znacznej części procesów przy sprzedaży, a także dostęp do pełnego zakresu informacji w jednym miejscu, zarządzając nimi w sposób zarówno precyzyjny, jak i wygodny - zobacz więcej. Zaleca się skorzystać z darmowego, 3-tygodniowego okresu próbnego ErpBox – w ten sposób można poznać pełnię jego możliwości!

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%